úterý 23. července 2013

Hýbat se je přirozené

Ahoj všem!
Delší dobu jsem nic nenapsala, měla jsem takovou mini dovolenou.

Co mě dnes napadlo při běhu?
Že člověk je stvořený k pohybu. Je to naše přirozenost, i když se to mnohým z vás nebude zdát. Ono není přirozené se přežírat nebo držet diety, je přirozené se hýbat.
Všude v časácích vám píšou: najděte svůj oblíbený druh pohybu. Jenže většinu z lidí dělají právě akorát to, co teď letí, nebo to, co spálí nejvíc kalorií, zeštíhlí zadek atp.
Je to BLBOST!
Všichni chtějí vypadat skvěle hned, za měsíc shodí 5 kilo dietou, ale plácají se pak roky v dietách, místo aby se přirozeně hýbali a za dva roky čuměli co se to v zrcadle objevilo za "kus".

Na světe je víc zajímavých sportů a druhů pohybu než si myslíte.

Můj příklad :
Cvičila jsem asi rok a půl Takwondo WTF. Je to full contact sport, to znamená, že když nevynikáte v sestavách (mám blbou pohybovou koordinaci), tak se hlavně "perete". Tréninky mě bavily, byli tam fajn lidi, ale jak byly sestavy nebo něco s jakože soubojem, tak mě to nebavilo. Na pár závodech jsem dostala od zkušenějších soupeřek doslova nakopáno, vše mi přišlo bezvýchodné až jsem se na to vykašlala. A následně pak na jakýkoliv jiný pohyb.

Po dětech jsem potřebovala zpevnit, tak sjem cvičila různé věci, ale začala mě bavit až Jillian. Bylo to poprvé, co jsem se na cvičení s ní začala těšit a co mě to bavilo. Stejně tak s během. Naopak na hodině Zumby jsem trpěla.


Zní to otřepaně, ale najděte si svůj sport nebo pohyb. Může to být klidně i tancování se psem (nevím jak se to jmenuje), chození po chůdách, bowling, kulečník, ale prostě dělejet NĚCO. Kdyť o postavu jde až v poslední řadě, před tím stojí důležitější věci: zdraví, vůle, trpělivost, práce se stresem, sebeúcta...

1 komentář:

  1. mě chvilku bavil jumping, ale jinak zumba mě nezaujala, u nás pak už nic jiného není, dřív jsem cvičila taky Jill, Boba, Zuzku a teď si dělám tréninky sama a je to lepší ;)

    OdpovědětVymazat